onsdag, mars 21, 2007

Meme: Ting jeg gleder meg til

Stine har fortalt hva hun gleder seg til, og lurer på hva jeg gleder meg til også. Forsåvidt interessant at hun spørr sin egen samboer om slikt via bloggen, men nå er det ikke første gang vi har kommunisert via nett. Da vi studerte hendte det både titt og ofte at vi kommuniserte via msn/icq/irc selv om vi satt én meter fra hverandre.

Men til saken...

Jeg gleder meg til:
- Påskeferien
- Ferie til Singapore i mai
- Hver eneste helg framover
- Sommeren
- Grillsesongen

Dette kan vel sammenfattes som fritid med godt vær. Jeg mistrives definitivt ikke på jobb, men jeg hadde ikke tenkt meg om to ganger om jeg hadde blitt tilbudt mer fritid uten at det hadde fått noen økonomiske konsikvenser for meg.

Jeg gleder meg også til:
- At nettavisene begynner å gå lei av å skrive om Lene Alexandras pupper
- At jeg skal bli kvitt de basiluskene jeg har i kroppen
- Neste bok av Jo Nesbø
- Nest smakskveld (som beskrevet her og her)
- å komme meg på fjellet igjen
- Å legge meg i helt rent sengetøy

Dette er iallefall litt av det jeg gleder meg til. Nå gleder jeg meg til å høre hva Constanse
og Tevanga gleder seg til.

Ingen kommentarer: