mandag, mai 21, 2007

Skjegg-fri jetlag

Ja, så var det mandag igjen, da. Første dag etter ferien. Og etter at hodet etter to uker endelig har kommet seg ordentlig over på Asia-tid, var det jommen på tide å begynne med Norsk tid igjen. Og resultatet? Øystein og samboer lys våkne kvart på seks.

Så da sto jeg der på badet da, og skulle trimme kinnskjegg og smultring som hadde vokst fritt og uhemmet i to uker. Da slo det meg plutselig at det hadde vært gøy å lage konemishandlerbart, så jeg tok vekk alt skjegget på haka, slik at det bare var igjen en skikkelig lang og sur bart. Men fordi skjegget mitt i utgangspunktet var for smalt, så det ikke helt bra ut, så jeg fjernet det som hang nedover, slik at jeg bare hadde igjen en vanlig bart. Og bart ser ikke bra ut, ferdig med den saken. Så da jeg stilte på jobb klokka sju, var jeg helt uten hår i ansiktet, noe som bare har skjedd én gang tidligere de siste 6-7 årene.

Et litt sært resultat av jetlag.

3 kommentarer:

Stjernesøkeren sa...

o_O Enda godt. Det er jo ikke sikkert ryggen din ville hatt godt av å måtte tilbringe mange netter på sofa ;)

Miamaia sa...

Jeg har tagget deg:)

Forresten hadde det vært morsomt å se bilder av de ulike stadiene.

Anonym sa...

Hemmeligheten er å la kona lage konemishandlerbarten på deg. Da får hun det akkurat som hun fortjener.