fredag, juni 08, 2007

Dagens sitat

Gulrot virker, men pisk virker bedre.


Lasse Fridstrøm, sjef for Transportøkonomisk institutt er klar på at bensinprisen må opp for at vi skal kjøre mindre bil.

Forøvrig er det nå en stund siden jeg hadde jet-lag etter Asia-turen, noe som da jeg kom tilbake betydde at jeg var lysåken klokken 5 om morgen. De siste ukene har hodet mitt prøvd å stabilisere seg, og det har tydeligvis slått litt skjevt ut. Kroppen min har rett og slett prøvd å overkompensere slik at jeg nå er innstilt på en tidssone nærmere USA...

1 kommentar:

Stjernesøkeren sa...

Så slitsomt - men med denne varmen er det kanskje ikke helt galt å ha en noe skjev døgnrytme?

Jeg elsker at de vil sette opp bensinprisene for å spare miljøet... Enda en måte å tjene mer penger på! Hva med å fjerne avgiftene på hybridbiler? Neida. Mer penger, mer penger.